default_mobilelogo
  • bannerschorr1ang.jpg
  • bannerschorr2ang.jpg
  • bannerschorr3ang.jpg
  • bannerschorr4ang.jpg

 

§ 1. Składanie zamówienia

1. Zamówienie można składać na dwa sposoby:

przez formularz na stronie internetowej schorr.pl – wpisując tytuły i ilość zamawianych książek, wybrany sposób dostawy oraz podając adres do wysyłki i telefon kontaktowy;

e-mailowo – przesyłając e-maila na adres This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 24 godziny na dobę we wszystkie dni tygodnia, podając w wiadomości następujące informacje:


a) zamawiany towar
b) ilość
c) dane niezbędne do realizacji zamówienia: imię, nazwisko lub firma, adres, numer telefonu
d) sposób dostawy (Poczta Polska, inPost, kurier)
e) sposób płatności (przelew/za pobraniem)

2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych w zakresie realizacji zamówienia.

3. Po otrzymaniu zamówienia Fundacja przesyła potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

4. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia i rozpoczęcie realizacji zamówienia odbywa się według następujących zasad:

- Klient dokonujący zakupów z płatnością przy odbiorze - za pobraniem, otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia przez Sklep i zamówienie zostaje wysłane.

- W przypadku dokonania przez Klienta zapłaty przelewem – realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu należności za zamówiony towar i wówczas Klient otrzymuje wiadomość e-mail o rozpoczęciu realizacji zamówienia, 

 

§ 2. Ceny towarów

1. Ceny towarów oferowanych do sprzedaży w Sklepie umieszczone są przy danym towarze. 

2. Wszystkie podawane na stronie Sklepu ceny: 
- wyrażone są w złotych polskich; 
- zawierają podatek VAT; 
- nie zawierają kosztów przesyłki. 

3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena towaru podana na oficjalnej stronie Sklepu w chwili składania zamówienia przez Klienta.

4. Klient oprócz ceny za towar zobowiązany jest do uiszczenia kosztów dostawy do miejsca wskazanego przez Klienta.

 

§ 3. Formy płatności

1. Zapłaty za zakupione w Sklepie towary Klient może dokonać: 
osobiście, płacąc gotówką przedstawicielowi Poczty Polskiej, kurierowi w przypadku, gdy wybraną formą płatności jest „płatność przy odbiorze”. Jest także możliwość osobistego odbioru zamówienia w siedzibie Fundacji – ul. Twarda 6, Warszawa.
przelewem - w tym przypadku realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania płatności.

Złożone zamówienia z wybraną opcją płatności przelewem oczekują na wpłatę Klienta przez 10 dni od dnia złożenia zamówienia, po tym czasie nieopłacone zamówienie zostaje automatycznie anulowane. 

 

§ 4. Dane osobowe

1. Podawanie przez Klienta danych osobowych (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mailowy) jest warunkiem zawarcia i wykonania umowy zgodnie z Regulaminem, w tym  wysyłki zamówionych towarów. Niepodanie koniecznych danych osobowych wyklucza możliwość zawarcia i wykonania umowy. Dane te  umieszczane są w bazie Sklepu, na co Klient, składając zamówienie, wyraża zgodę.  Klient jest odpowiedzialny za prawdziwość podanych danych osobowych.

2. Podanie przez Klienta danych osobowych oraz zgoda na ich przetwarzanie są konieczne do realizacji przez Sklep zamówienia. 
Przetwarzanie danych osobowych Klienta następować będzie w oparciu o wyrażoną przez Klienta zgodę na przetwarzanie, oraz ze względu na fakt, iż  przetwarzanie to jest niezbędne do wykonania zawieranej z nim umowy, o której mowa w Regulaminie  - zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy z dnia  z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922 ze zmianami) i art. 6 ust. 1 lit. a i b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 

3.  Podawane przez Klienta dane osobowe są przetwarzane w celu zawarcia i  wykonania przez Sklep umowy sprzedaży towarów oraz w celu obsługi posprzedażnej transakcji.

4. Podawane przez Klienta dane osobowe niezbędne do zrealizowania zamówienia, tj. adres, imię, nazwisko, nazwa firmy, telefon, mogą zostać przekazane Poczcie Polskiej SA, firmie InPost Paczkomaty Sp. z o.o., kurierowi realizującym wysyłkę w imieniu Sklepu oraz operatorowi telekomunikacyjnemu w celu powiadomienia Klienta o statusie zamówienia w drodze SMS. 

5. Klient ma prawo:
- dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania.

6. Klient ma prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych.  Wycofanie zgody  na przetwarzanie następuje za pośrednictwem poczty e-mail przesyłając takie zgłoszenie na adres mailowy: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..  

7. Dane osobowe Klienta, ze względów podatkowych,  będą przechowywane przez okres pełnych 5 lat od daty złożenia zamówienia.

8. Administratorem danych osobowych Klienta jest Fundacja im. prof. Mojżesza Schorra  z siedzibą w Warszawie, 00-105 Warszawa, ul. Twarda 6, nr tel. 22 620 34 96, e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

9. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim. 

 

>>Regulamin do pobrania w formacie pdf<<

 

 

 

Contact Us

        

Prof. Moses Schorr Foundation

6 Twarda St
00-104 Warsaw
phone: 22 620 34 96
e-mail: schorr@jewish.org.pl